ШЫМКЕНТ: «МЫҢ ЖҮЙРІК» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БАЙҚАУЫНЫҢ ЖЕҢІМПАЗДАРЫ БЕЛГІЛІ БОЛДЫ

Шымкент қалалық ішкі саясат және жастар істері жөніндегі басқармасы ұйымдастырған «Мың жүйрік» республикалық байқауының жеңімпаздарын марапаттау рәсімі өтті. Онлайн түрде өткен байқауға этнос өкілдерінің мемлекеттік тілді еркін меңгерген балалары қатысты.

Айта кетейік, аталмыш жарысқа Республиканың барлық өңірлерінен 5-12 жас аралығындағы 531 бала өтініш берген болатын.  Олар 4 бағыт бойынша бақ сынады. Атап айтқанда байқау «Ертегі әлеміне саяхат», «Тұлғалар тағылымы», «Мен ұнататын мамандық» және «Туған өлкеге тағзым» тақырыптары бойынша өтті. Қазылар алқасы балалардың жұмыстарын қарап шығып, үздік 10 оқушыны жеңімпаз деп таныған.

–«Мың жүйрік» республикалық байқауын осымен екінші рет ұйымдастырып отырмыз. Бұл байқаудың мақсаты Мемлекет басшысының қазақ тілін ұлтаралық қатынас тілі ретінде ілгерілету жөніндегі тапсырмасымен үндесіп, үйлесіп жатыр. Мемлекеттік тілді білу – баршаға міндет. Тілдің маңызын арттырып қана қоймай, оны өскелең ұрпақтың бойына дарытуға әрқайсымыз атсалысуымыз керек. Бұл – ортақ міндетіміз. Бала жастан тілді үйретудің де маңызы жоғары, - деді Шымкент қалалық ішкі саясат және жастар істері жөніндегі басқармасының басшысы Мұратжан Шотанов.

М.Шотанов республиканың әртүрлі өңірлерінен келген байқау жеңімпаздарын марапаттап, оларға арнайы сертификаттар мен бағалы сыйлықтар тапсырды.

Марапаттау рәсімінде қазылар алқасының мүшесі Зәуре Оралбаева мен Шымкент қаласы ҚХА төрағасының орынбасары Икрамжан Хашимжанов сөз сөйлеп, жеңімпаз атанған оқушыларды құттықтады.

Естеріңізе сала кетейік, «Мың жүйрік» ағартушылық жобасы  былтыр бастау алған. Қазақ тілін меңгеруге арналған ағартушылық жобаға республика аумағында тұратын 300-ге жуық этнос балалары қатысып, ережеде көрсетілген талаптарға сай 4 бағыт бойынша өз өнерлерін бейнеролик арқылы ұсынған. Қазылар алқасының төрағасы Қ.Сапарханұлы қатысушы үміткерлердің өнерін жан-жақты сараптай келе, олардың ішінен ережеге сәйкес 10 баланы таңдады. Атап айтқанда, ұйғыр этносының өкілі Мехриай Абдуллаева (Алматы қаласы), әзірбайжан этносының өкілі Азат Рамисұлы (Түркістан облысы), маңғыстаулық орыс этносы өкілі Ева Джоева, украин этносынан Эмиль Коваленко (Шымкент), қызылордалық Амелия Пак (корей этносы), тараздық түрік қызы Эльзара Халилова, шымкенттік балақай Темурбек Халмұрат, араб этносының өкілі Ахмед Шавки (Шымкент), павлодарлық неміс ұлтының өкілі Евгений Шлиттер, шымкенттік татар этносының жас өкілі Наиль Юскаев және олардың жетекшілері марапат төрінен көрінді. Оларға арнайы дипломдар мен сый-сияпаттар табысталған еді.

 

 

"AQ-QARA.KZ" ақпарат

Шымкент: Білім мен ғылымға салынған инвестиция ертеңгі ұрпақтың болашағына жол ашады

Шымкент: Білім мен ғылымға салынған инвестиция ертеңгі ұрпақтың болашағына жол ашады

Бұл жайында ҚР Президентінің Жолдауын іске асыру аясында «Үміт» зағип жандарға арналған мектеп-интернатының қызметкерлерімен кездесу барысында айтылды. Іс-шараға «AMANAT» партиясы Шымкент қалалық филиалының атқарушы хатшысы Жанар Бектаева, Еңбекші аудандық филиалының атқарушы хатшысы Гүлжайна Жартыбекова,  «AMANAT» партиясының фракция мүшелері, қалалық мәслихат депутаттары  Қайрат Сүлейменов, Альбина Балғабайқызы, Сұлтанғали Нұрлыбайұлы қатысты.

Кездесуде «AMANAT» партиясының өкілдері Президент Жолдауында айтылған саяси реформаларды жүзеге асуыруда тиіст жұмыстар атқаралып жатқанын атап өтті.

- Биыл білім саласына жаңа өзгерістер енгізілуде. Осыған байланысты қаламызда бірқатар шаруалар атқарылды. Қала бюджетінің 30 % -дан астамы білім саласына бағытталып,167,8 млрд теңге бөлінді. Оқу жылының басынан 1-4 сынып оқушыларына 100 пайыз ыстық тамақпен қамтылды. Оған 6 млрд жуық қаражат қаралды. Білім мен ғылымға салынған инвестиция ертеңгі ұрпақтың болашағына жол ашады.  Мұғалімдер білімді, ізденімпаз оқушыларды тәрбиелеп шығару олардың басты міндеті саналады,- деді Альбина Елшиева.

Депутаттың айтуынша,  7 200 баланың жазғы демалыс лагерлеріне жолдамаға 300 млн. теңге бөлініпті. Сонымен қатар, Жолдаудағы саяси өзгерістер жайында Жанар Бектаева сөз алды.

— Мемлекет басшысы ҚР Конституциясының 32 бабына өзгерістер енгізу туралы бастама көтеріп, ол жалпыхалықтық референдумда қолдау тапты. Бұдан бөлек, Мемлекет басшысы биыл екі рет халыққа Жолдауын арнаса, бұл елімізде саяси-экономикалық өзгерістердің жүріп жатқанын білдіреді. Жолдаудың бағытымен дамудың жаңа жолымен жүріп өтуге мүмкіндік аламыз. Біздің елімізде ең алдымен адам құқығы қорғалуы тиіс. Бұл жөнінде яғни,  адамдардың денсаулығы, тегін білім алуы, заң алдында өзінің құқығын қорғауы AMANATпартиясының тұғырнамасында айтылған, - деді ЖанарӘлібекқызы.

Елімізде қараша айында болатын кезектен тыс президенттік сайлауда  әр азамат кімге дауыс берем десе де  өз құқығы. Ең алдымен билікке келетін адамды дұрыс таңдасақ қана, мемлекеттің өркениетті, дамыған елдер қатарынан көрінетіні анық.

Жиын соңында қатысушылар мен мектептің қызметкерлері өзара пікір алмасып, өз ойларымен бөлісті.

Отырарда «ұстаздар күні» мерекесі жоғары деңгейде аталып өтті

Бүгін ұстаз қауымының кәсіби мерекесі қарсаңында Отырар аудандық мәдениет үйінде «Ұстаз жолы - Ұлы жол» тақырыбында мерекелік концерт болып өтті. Аталған іс-шараға аудан әкімі Сәкен Сұлтанханов арнайы қатысып, білім саласында еңбегімен еленген барша ұстаздар қауымын кәсіби мерекесімен құттықтады.

ШЫМКЕНТ: ЕЛІМІЗДІҢ БАС ҰСТАЗЫ БІЛІМ САЛАСЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІМЕН КЕЗДЕСТІ

 «Келесі жылдан бастап балабақша тәрбиешілерінің жалақысын көбейтіп, жүктемесін азайту көзделіп отыр. Себебі, балабақша — білім беру саласының іргетасы. Сонымен қатар, балалардың тамақтану нормативі мен балабақшаға орналасу кезегі де қайта қаралады». Бұл туралы ҚР Оқу-ағарту министрі Асхат Аймағанбетов Шымкент қаласының білім саласының өкілдерімен кездесу барысында мәлімдеді.

Еліміздің бас ұстазы өз баяндамасында мектепке дейінгі оқыту және орта білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру, балалардың құқығын қорғау мен педагог мәртебесі жайында сөз қозғады.

 — Елімізде «Педагог мәртебесі туралы» заң қабылданып, бүгінде мектеп мұғалімдерінің қосымша жүктемесі азайтылды. Яғни, әр мұғалім бір жұмыс күнінде екі құжатты ғана толтырады. Оның бірі – сабақ жоспары, екіншісі – сыныптың оқу журналы. Алайда, мұғалімдер сыныптағы 4-5 дарынды оқушыны ғана бағалап, оқытпай, үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты күшейтуі керек. Сынып жетекшілері баланың ата-анасымен жұмыс істеп, сабақ үлгерімінің төмендеу себебін анықтаған жағдайда, білім сапасының да артатыны сөзсіз. Мен бұл тұста, еліміздегі Білім-инновация лицейлерінің ата-анамен жұмыс тәжірибесін қолдаймын. Сондай-ақ, білім сапасын арттыру мақсатында мектеп директорларының ротациясы да өз нәтижесін беріп отыр. Шымкент қаласы алғашқылардың бірі болып ротация жұмыстарын жүргізді. 20 жылдан астам бір мектепті басқарған кісілердің ротацияға деген кереғар көзқарасын да білеміз. Дегенмен, білім сапасын арттыру үшін қажетті тәжірибенің бірі. Биыл республиканың барлық өңірінен 1000 мектеп директорын ротациялау жоспарланған болса, бүгінге дейін оның 700-і ауысып үлгерді. Алдағы уақытта бір мектептің басшылығындағы қызметі 7 жылдан асқан жағдайда ғана ротацияланады, - деді Асхат Қанатұлы.

Сонымен қатар, Оқу-ағарту министрі А.Аймағанбетов алдағы уақытта өңірлерде салынатын мектептердің жай-күйіне, мұғалімдердің жұмысқа орналасу мәселесіне тоқталды. Шымкент қаласы әкімінің бірінші орынбасары Ш.Мұқанның  жүргізуімен өткен жиын сұрақ-жауап негізінде жалғасты. Кездесуге келген мұғалімдер мен мектептердің қамқорлық кеңесінің төрағалары, колледж оқытушылары саладағы көкейтесті сауалдарын жолдады.

 

                                                                                                "AQ-QARA.KZ" ақпарат

 

Түркістан оқушыларына арналған сыр сұхбат кештері өтуде

ТүркістанқаласыХамзаатындағы2 жалпыортамектебінде "25 қазан - Республикакүні" мерекесінеорайжурналист, ғалым, композитор, филологияғылымдарыныңкандидаты, профессорБекжігітСердәліағамызбенкездесуұйымдастырылды. КездесудеБекжігітСердәліағамыздыңөнербиігіндегіөнегеліөмірі, сырлыдасыршыләндерітуралыәңгімеөрбіді. Кездесудеағамыздыңәндерішырқалды. Сұхбатбарысындаұстаздарменоқушылардаөзойларындағыпікірлеріменсұрақтарынортағасалып, ұтымдыдаұтқыржауаптарайтылды.

КездесусоңындаБекжігітағамыздыңәндерішырқалып, әнтарихытуралытамашаестеліктерортағасалынды. Сондай-ақмектепұстаздарықазақтіліменәдебиетіпәнініңмұғаліміГ.Орынбасарова, мектептіңпедагог-психологтарыС.МирзаметоважәнеЗ.Анарбаевтарсұхбатқонағынаөзалғысынбілдіріп, арнайысый-сияпатжасады.

Мәндідемағыналыкездесуденоқушыларменмұғалімдеркереметтейәсералып, өмірлерінеөнегеболарлықтайтағылымдышарағашексізризашылықтарынбілдірді.

Шымкент: «STEM пәндерін ілгерілету» сөз болды

«Аманат» партиясы Шымкент қалалық филиалының бастамасымен ҚР Президентінің Жолдауы аясында «Университеттердің білім беру бағдарламаларында STEM пәндерін ілгерілету» тақырыбында кездесу өтті. Жиынды ОҚМПУ оқытушысы, тарих ғылымдарының кандидаты Қ.Анарбаев жүргізіп отырды.

— STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) -  ғылым, технологиялар, инженерия және математика ұғымын білдіреді. STEM негізінде бұл түсініктің жаңа нұсқалары пайда болды, солардың ішінде кең таралғаны STEAM  және STREM. STEAM-да өнер саласы,  STREAM-да робототехника бағыты қосылып тұр.  Қазіргі уақытта STEM әлемдік білім берудің басты трендтерінің бірі болып табылады. Бұл ұғымның маңызы —білім-ғылымды өмірде, өндірісте ұштастыра білумен құнды, - деп атап өтті Қ.Анарбаев.

«Аманат» партиясы Шымкент қалалық филиалының өкілі Бақтыбай Әлипов Мемлекет басшысы Қ.Тоқаевтың Жолдауындағы білім-ғылым мәселесіне тоқталды.

— Мемлекет басшысы Қазақстан халқына жолдауында экономикалық даму, мемлекеттік басқару ісін жаңғырту, өнеркәсіпті күшейту, білім және ғылым, мәдениет, бизнес салаларына айқын тоқталды. Президент әр Жолдауда жастар мәселесі мен білім-ғылым саласының жайына айрықша мән беріп келеді. Мәселен, 2-6 жас аралығындағы балалардың толық балабақшамен қамтуды тапсырды. Сондай-ақ, Қ.Тоқаев: «Орта білімнің сапасы – табысты ұлт болудың тағы бір маңызды шарты. Әрбір оқушының білім алып, жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдай жасалуға тиіс» дей келе, «Жайлы мектеп» ұлттық жобасын тиянақты жүзеге асыруды міндеттеді. Қуантарлық жағдай, бүгінде Шымкентте апатты мектептер мүлде жоқ. Енді бірер жылда 3 ауысымды мектептер де болмайды. Ендігі мақсат — ауыл және қала мектептерінің білім сапасындағы айырмашылықты едәуір азайту. Ол мына сіздердің, жас, білікті мамандардың қолында, - деді ол.

Ал, аталмыш оқу орнының Физика-математика факультетінің деканы Ақмарал Ибашева универститет қабырғасында атқарылып жатқан жұмыстардың маңыздылығына тоқталды.

— STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зерттеледі. Мұндай тәсілдің мақсаты – мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында STEM-сауаттылықты дамытуға және әлемдік экономикадағы бәсекеге ықпал ететін нық байланыстарды орнату. Бүгінде физика-математика факультеті ғана емес, бүтін оқу орны бұл салаға ерекше мән беріп отыр. Біз жыл сайын қолымыздағы бар дүниелерді пайдалана отырып, түрлі құрылғылар ойластырып жүрген студенттеріміз үшін көрме ұйымдастырып отырамыз. Технологияның жетістіктерін пайдалана отырып, QR-код негізінде тарихи-танымдық ақпарат беретін орталықты жабдықтап шықтық. Яғни, тек техниканың тілін меңгеріп ғана қоймай, оны мәдениетіміз бен әдебиетімізді дамытып, тарихымызды дәріптеу мақсатында қолдана білуіміз шарт, - деді А.Ибашева.

Жиын соңында студенттер көкейтесті сауалдарын қойып, пікір алмасты.

 

"Aq-qara.kz" ақпарат

Түркістан: «Жасөспірімдер мен жастар арасында теріс ағымдардың ықпалын алдын алу» жиыны өтті

Түркістан қаласы Хамза атындағы №2 жалпы орта мектебінде ағымдағы жылдың 7 қазан күні «Жасөспірімдер мен жастар арасында теріс ағымдардың ықпалын алдын алу» тақырыбында 8-9 сынып білім алушыларымен кездесу өткізілді. Кездесуге Түркістан қаласы әкімдігің Ішкі саясат бөлімінің маманы Айсұлу Марат және Дін мәселелерін зерттеу орталығының дінтанушы–теолог маманы Асхат Дүйсен қатысты. Кездесудың мақсаты - жастарға дін жайында ақпарат беру, теріс ағымдардың ықпал етуінің алдын алу. А.Дуйсен мырза өз баяндамасында секталардың, экстремистік топтардың қаупі туралы жастарды көбірек хабардар етіп отыруымыз керектігін және «деструктивті діни ағым», «діни экстремизм», «діни терроризм» ұғымдарының бір-бірінен қандай ерекшелігі бар екенін айтып түсіндірді. Діни экстремизм деп діни дұшпандылық пен жек көрушілікті қоздыру мақсатымен мемлекеттің аумақтық біртұтастығы мен тәуелсіздігін бұзу және мемлекеттік құрылысты күшпен басып алуға үгіттейтін дінге негізделген немесе діни элементтерді қамтыған қауіпті іс-әрекетті айтамыз. Кез келген діни ағымның деструктивтілігі оның мақсаттарынан және іс-әрекетінің нәтижесінен аңғарылады. Теріс пиғылды ағымның арбауына түскен адамның жеке өмірінің деңгейі, сондай-ақ оның әлеуметтік, физикалық, экономикалық, рухани және моральдық жағдайы бұзылады. Соның салдарынан отбасы мен қоғам зардап шегіп, мемлекеттің қауіпсіздігіне нұқсан келеді.

Бүгінгі күннің бет алысына қарай мың құбылып, сабан астынан су жүгіртуді көздейтін деструктивті діни ағымдармен біз ымырасыз күресуге тиістіміз. Өйткені, деструктивті діни ағым өкілдері жоққа шығарғысы келген дәстүрлі құндылықтарымыз ұлтымыздың қаны мен жаны болып есептеледі. Ал, рухани құндылықтарсыз мемлекеттің болашағы бұлынғыр. Яғни, дәстүрлі құндылықтарымызды көзіміздің қарашығындай сақтау заман талабы. Жаһандық деңгейде әрекет ететін деструктивті ағымдардың ықпалымен күресте қоғамда ұлттық және діни-рухани құндылықтарды кеңінен насихаттау арқылы ғана біз бүгінгі қоғамды және келешек ұрпақты жат идеологиялардың кері әсерінен қорғауды қамтамасыз ете аламыз. Жастар арасында діни экстремизмнің алдын алу мәселесі ең алдымен әр отбасының шеңберінде қарастырылуы керек. Бұл бағытта ата-ана, мектеп бірлесіп жұмыс атқарсақ маңызды жетістіктерге жетуге мүмкіндігіміз зор екендігін айтты. Мектеп ұжымы және білім алушылар атынан Дүйсен Асхат мырзаға және Марат Айсұлу ханымға тұшымды ойларымен бөліскені үшін зор алғысымызды білдіреміз.