Түркістандық «Зияткерлер» ғылыми жобаларын қорғады

Зияткерлік мектепте жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар байқауының мектепішілік кезеңі өтті.

Түркістан қалалық NIS-тің зияткерлері Қожа Ахмет Ясауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университетінің ғалымдары мен PhD докторлары, профессор, доценттер және аға оқытушы ұстаздар алдында ғылыми жобаларын қорғады. Оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін арттыру мақсатында зияткерлердің түрлі бағыттағы жобаларына ХҚТУ-нің білікті ұстаздары 4 секция бойынша әділ-қазылар алқасы ретінде баға берді:

- физика, техника, жер және ғарыш туралы ғылым;

- математика, қолданбалы математика, информатика, экономика;

- химия, биология, қоршаған ортаны қорғау және адам денсаулығы;

- тарих, өлкетану, этномәдениеттану, тіл білімі, адам және қоғам, әдебиет бағыттары бойынша әр секцияда әділ-қазылар алқасы және жоба жетекшілерінің қатысуымен жүргізілді.

Жалпы саны 60-қа жуық жобалар қорғалған жиында ХҚТУ-нің зияткерлердің жобаларына әділ қазылық етуде оң бағасын берді. Сонымен қатар, жоба жетекшілері мен мектеп ұстаздары қазылар алқасымен жобалардың іске асуына байланысты пікір алмасып, кеңес алып өз ойларын ортаға салуда тиімді кері байланыс орнатты.

Осы орайда мектеп директоры Балқан Касимов оқушылардың ғылыми-зерттеу жобаларына әділ бағасы берген университеттен келген ғалымдарға және ХҚТУ ректоры Жанар Темірбековаға алғыс білдірді.

Зияткерлердің зерттеушілік қарым-қабілеттерін арттыруда ұйымдастырылған бұл басқосу жоба жетекшілері мен оқушыларға ғылыми жобаға даярлық барысында және оны іске асыруда өз септігін тигізді.

 

ШЫМКЕНТТІК ОҚУШЫЛАР «DARYN» ЗИЯТКЕРЛІК ШОУЫНЫҢ ТҮСІРІЛІМНЕ ҚАТЫСТЫ

«Хабар» телеарнасы, ғылым-білімдідамытуғабағытталғанбасымдықтардыіскеасырумақсатында «DARYN» аттызияткерлік- тележобаұйымдастырылды. Ағымдағыжылғы 13-15 қыркүйеккүндеріӘл-ФарабиатындағыҚазақҰлттықуниверситетіндежәнеСүлейменДемирелатындағыуниверситіндетренингөткізілді.

Тренингтыңмақсаты - мектепоқушыларыныңоқу-білімгеқызығушылығынарттыруды, әділеттібәсекелестіктіқалыптастыруды, еліміздегіұстаздармәртебесіннығайтудыәрібарлықөңірдегідарындыбалалардыхалыққатанытудыкөздейді.

Тренингеліміздіңмәдениетін, ғылым-білімсаласындағыжетістіктерін, спорт, медицинатабыстарын, атаулыкүндерментарихитұлғаларөмірін, шығармашылығынт.б. қамтиды.

2022 жылғы 16-18 қыркүйекаралығындатүсірілім «I MEDIA» продакшнкомпаниясының, Студиялықпавильонындаөтті.

Шымкентқаласыбойынша «DARYN» зияткерлік-тележобаныңшоуынажалпы 20 оқушықатысып, оныңішіндетүсірілімкезеңіне 7 оқушыөтті.

1.АбдухоликовАзизбек, 90 дарындыбалаларғаарналғаниектепгимназиясының 11-сыныпоқушысы;

2.АбдуганиевРамазанАдилбекович, 90 дарындыбалаларғаарналғаниектепгимназиясының 11-сыныпоқушысы;

3.ҚалдыбайАружанНұржанқызы, Дарындыбалаларғаарналған1 мамандандырылған IT-лицейинтернатының 11-сыныпоқушысы;

4.ТөреқұлШұғылаБердиярқызы, Дарындыбалаларғаарналған1 мамандандырылған IT-лицейинтернатының 11-сыныпоқушысы;

5.АббасАяжанХамитқызы, 25 ТұрарРысқұловатындағымектеп-гимназиясының 11-сыныпоқушысы.

6. НадирханГулназ, Дарындыбалаларғаарналған1 мамандандырылған IT-лицейинтернатының 11-сыныпоқушысы;

7. НасырханШадиярАлмасұлы, Дарындыбалаларғаарналған1 мамандандырылған IT-лицейинтернатының 11-сыныпоқушысы;

Түсірілімгеөткеноқушыларалғысхаттарменмарапатталды.

Шымкент: Биыл магистратуралық білім беру бағдарламасына 65 мемлекеттік қызметші құжат тапсырды

Шымкент қаласының Өңірлік коммуникациялар қызметінде Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Шымкент қаласы бойынша филиалының директоры Нысанбаев Әділет Әділбекұлы брифинг берді.

«2022 жылы магистратуралық білім беру бағдарламасы бойынша білім алуға 65 мемлекеттік қызметші құжат тапсырды, бұл өткен жылғы кезеңмен салыстырғанда 3 есе көп болды, себебі биыл оқуға қабылдау талаптарынан ағылшын тілін оқығандығы жөніндегі білімі туралы сертификат тапсыру алынып тасталынды. Қатаң конкурстық іріктеу нәтижесінде, 65 үміткердің ішінен оқуға тек 4 мемлекеттік қызметші қабылданды.

Оқытудан өткен мемлекеттік қызметшілермен кері байланысты күшейту мақсатында Филиал қайта даярлау курстарының және біліктілікті арттыру семинарлар бағдарламаларының сапасын жоғарылату мен мемлекеттік қызметкерлер жұмысының тиімділігін арттыратын құзыреттерді дамытуға қайта бағдарлау мақсатында постмониторинг жүргізіліп отырады»,- деді филиал басшысы.

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Шымкент қаласы бойынша филиалы мемлекеттік қызметшілер мен әкімшілік қызметкерлердің біліктілігін арттыру семинарлары мен қайта даярлау курстарын Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 15 наурыздағы №125 Қаулысына сәйкес және мемлекеттік қызметшілердің сараланатын, негізгі құзыреттерінің бірыңғай шеңберіне негізделген, тәжірибеге бағдарланған оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырады.

Мекеменің ағымдағы жылғы 8 айында атқарған жұмыстарына тоқталған спикер, филиал базасында жыл басынан бері 481 адамның 5 қайта даярлау курстары мен 19 семинарда оқытылуы жоспарланған болса, бүгінгі күнге дейін нақты 660 мемлекеттік қызметшілер 31 біліктілікті арттыру семинарлары мен 5 қайта даярлау курстарынан өткен. Өз кезегінде қаламыздың мемлекеттік және әкімшілік лауазымды қызметкерлері жоғары білікті кәсіби маман ретінде қалыптасып, алған білімдерінің арқасында өз саласында жоғары құзыреттілігі бар маман болуына, сондай-ақ, олардың еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететіндігін атап өтті.

Сонымен қатар, Жобалық менеджмент: ҚР СТ ISO 21500-2014 сертификаттауына дайындық бойынша мемлекеттік қызметшілерді оқыту бағдарламасы бойынша Шымкент қаласындағы жергілікті атқарушы органдардан 56 мемлекеттік қызметші біліктілігін арттырды, оның 26-ы сертификациядан табысты өтті.

«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметіне алғаш кірген мемлекеттік қызметшілер үшін 4 қайта даярлау курстарында 95 тыңдаушылардың стратегиялық ойлауы мен болашақ құзыреттіліктерін көтеруге, тиімді коммуникациялық дағдыларын арттыруға және өңірлік компоненттерге басымдық береді.

«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік басшы лауазымына алғаш тағайындалған 16 мемлекеттік қызметшілерге арналған 1 қайта даярлау курстарында лауазымды тұлғалардың стратегиялық менеджмент және кқшбасшылық тұрғыдан, жобалық және цифрлық мемлекеттік басқару, тиімді коммуникациялық құзыреттіліктері мен өңірлік компоненттер сүйене отырып оқыту бағдарламасы құралады.

Дәрістерді филиалымыздың білікті профессорлары мен доценттері және арнайы конкурстан өткен тренерлер өткізеді.

Филиалда сабақ беретін оқытушы-профессорлар құрамының біліктілігін арттыруға ерекше назар аударылады. Бұл өз кезегінде қызметкерлердің кәсіби деңгейі мен еңбек өнімдігін арттыруға мүмкіндік береді.

Академияның Шымкент қаласындағы филиалы 2022 жылға магистратура және докторантура бойынша білім беру бағдарламаларына оқуға қабылдау туралы жұмысын кешенді түрде ұйымдастырып, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Шымкент қаласы бойынша департаментімен бірлесе Шымкент қаласы әкімінің аппаратына, әкімдіктің 22 басқармасының мемлекеттік қызметшілеріне, орталық мемлекеттік органдарының аймақтық департамент қызметшілеріне 1 наурыз бен 23 шілде аралығында ақпараттық сессиялар, «Ашық есік» іс-шаралары, тікелей эфир, академияның түлектерімен және магистранттарымен кездесулер өткізілді.

Бұдан басқа, академияның магистратура және докторантура бойынша білім беру бағдарламаларына оқуға қабылдау ережелері туралы БАҚ-да мақала жарияланып, филиалдың сайтында және әлеуметтік парақшаларында оқуға түсу ережелерін орналастыру жүйелі түрде жүргізілді.

 

ТҮРКІСТАН ҚАЛАЛЫҚ МЕКТЕБІНЕ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ КЕРЕК

Түркістан қалалық  «Хамзаатындағы2 жалпыортамектеп» коммуналдықмемлекеттікмекемесінің "Химия" пəнібойыншамұғалім қажет. Ваканттыққызметкеөзбектіліндеоқытатынсыныптарындабайқаужарияланады, лауазымдықжалақысыпедагогикалықөтіліменбіліктіліксанатынабайланысты 110 мыңтеңгеденжоғары.

Химияпəнімұғалімі (өзбексыныбында) – 1 (16 сағат)

Негізгіфункционалдықміндеттері:

Мемлекеттікжалпығаміндеттібілімберустандартынасəйкесоқытылатынпəнніңерекшелігінескереотырып, білімалушылардыоқытудыжəнетəрбиелеудіжүзегеасырады;

Білімалушыментəрбиеленушітұлғасыныңжалпымəдениетінқалыптастыруғажəнеоныəлеуметтендіругеықпалетеді, білімалушылардыңжекеқабілеттерінанықтайдыжəнедамытуғажəрдемдеседі;

Білімалушыдапедагогқақұрметпенқарауғатəрбиелейді, педагогтыңатыменəкесініңатыбойыншасыпайықарым-қатынаснемесе "учитель/мұғалім" тікелейқарым-қатынасарқылықарым- қатынастыңіскерлікстиліменсөйлеуэтикетінсақтауғаүйретеді;

Білімалушылардыңжекеқажеттіліктерінескереотырып, оқытудыңжаңатəсілдерін, тиімдінысандарын, əдістеріменқұралдарынқолданады;

Пəндербойыншақысқамерзімдіжəнеортамерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлімүшінжиынтықбағалаужəнетоқсанүшінжиынтықбағалауүшінтапсырмаларжасайды;

Бөлімбойыншажиынтықбағалаудыжəнетоқсанбойыншажиынтықбағалаудыөткізуқорытындысыбойыншаталдаужүргізеді;

Журналдардыэлектрондықтолтырады;

Оқуүрдісіндезаманауиақпараттық-коммуникациялықтехнологиялардықолданады;

Оқупроцесіндеқарапайымбағдарламалыққамтамасызетудіжəнеақпараттық-коммуникациялықтехнологиялардыңқосымшаларынпайдаланады;

Білімалушыларментəрбиеленушілердіңмемлекеттікжалпығаміндеттібілімберустандартындакөзделгендеңгейдентөменеместұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пəндікнəтижелергеқолжеткізуінқамтамасызетеді;

Оқубағдарламаларын, оныңішіндеерекшебілімберілуінеқажеттілігібарбілімалушыларғаарналғанбағдарламалардыəзірлеугежəнеорындауғақатысады, оқужоспарынажəнеоқупроцесініңкестесінесəйкесолардыңтолықкөлемдеіскеасырылуынқамтамасызетеді;

Білімалушылардың, тəрбиеленушілердіңжекеқабілеттерін, қызығушылықтарынжəнебейімділіктерінзерделейді;

Инклюзивтібілімберуүшінжағдайжасайды;

Ерекшебілімберуқажеттіліктерібарбілімалушыныңжекеқажеттіліктерінескереотырып, оқубағдарламаларынбейімдейді;

Арнайыбілімберуұйымдарындаоқытылатынпəнніңерекшелігінескереотырып, дамудағыауытқулардыбарыншаеңсеругебағытталғанбілімалушыларды, тəрбиеленушілердіоқытужəнетəрбиелеубойыншажұмыстыжүзегеасырады;

Интерактивтіоқуматериалдарыменцифрлықбілімберуресурстарынпайдаланаотырып, қашықтықтаноқытурежиміндесабақтарұйымдастырады;

Əдістемелікбірлестіктердің, мұғалімдерқауымдастығының, əдістемелік, педагогикалықкеңестердің, желілікқоғамдастықтардыңотырыстарынақатысады;

Ата-аналарғаарналғанпедагогикалықконсилиумдарғақатысады;

Ата-аналарғакеңесбереді;

Кəсібиқұзыреттіліктіарттырады;

Еңбекқауіпсіздігіжəнееңбектіқорғау, өрткеқарсықорғауқағидаларынсақтайды;

Білімберупроцесікезеңіндебілімалушылардыңөміріменденсаулығынқорғаудықамтамасызетеді;

Ата-аналарменнемесеолардыңорнындағыадамдарменынтымақтастықтыжүзегеасырады;

Тізбесінбілімберусаласындағыуəкілеттіорганбекіткенқұжаттардытолтырады;

Білімалушыларментəрбиеленушілерарасындасыбайласжемқорлыққақарсымəдениетті, Академиялықадалдыққағидаттарынбойынасіңіреді.

Біліктілігінеқойылатынталаптар:

- тиістібейінбойыншажоғарыжəне (немесе) жоғарыоқуорнынанкейінгіпедагогикалықбілім;

- біліктіліктіңжоғарыдеңгейініңболуы (мүмкіндігінше);

- педагогикалықжұмысөтілініңболуы (мүмкіндгінше).

Кəсібиқұзыреттіліккеқойылатынталаптар:

Білугетиіс:

ҚазақстанРеспубликасыныңКонституциясы, ҚазақстанРеспубликасының "Білімтуралы", "Педагогмəртебесітуралы", "Сыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылтуралы", "ҚазақстанРеспубликасындағытілтуралы", "Кемтарбалалардыəлеуметтікмедициналық-педагогикалықжəнетүзеуарқылықолдаутуралы" заңдары, білімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандартыжəнебілімберудідамытудыңбағыттарыменперспективаларынайқындайтынөзгеденормативтікқұқықтықактілер;

оқупəнініңмазмұны, оқу-тəрбиепроцесі, оқытужəнебағалауəдістемесі;

педагогикаменпсихология;

пəндіоқытуəдістемесі, тəрбиежұмысы, оқытуқұралдарыжəнеолардыңдидактикалықмүмкіндіктері;

педагогикалықэтиканыңнормалары;

медиациятехникасыжəнеқақтығыстардышешумүмкіндігі;

оқукабинеттеріменқосалқыүй-жайлардыжабдықтауғақойылатынталаптар;

құқықнегіздеріжəнееңбекті, экономиканығылымиұйымдастыру;

еңбекзаңнамасыныңнегіздері, еңбекқауіпсіздігіжəнееңбектіқорғау, өрткеқарсықорғауқағидалары, санитариялыққағидаларменнормалар.

Кəсібиқұзыреттіліктіайқындайотырып, біліктіліккеқойылатынталаптар:

оқупəнініңмазмұнын, оқу-тəрбиепроцесін, оқытужəнебағалауəдістемесінбілуітиіс;

білімалушылардыңпсихологиялық-жасерекшеліктерінескереотырып, оқу-тəрбиепроцесінжоспарлаужəнеұйымдастыру;

білімалушыныңжалпымəдениетінқалыптастыруғажəнеоныəлеуметтендіругеықпалету;

білімберуұйымыдеңгейіндегііс-шараларғақатысу;

білімалушылардыңқажеттіліктерінескереотырып, тəрбиелеуменоқытудажекетəсілдіжүзегеасыру;

кəсіби-педагогикалықдиалогдағдыларынмеңгеру, сандықбілімберуресурстарынқолдану;

Құжаттардықабылдаумерзімі: 19.09.2022-26.09.2022 (осыуақытаралығында This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. поштасынажіберілгенқұжаттарқаралады)

Конкурсқақатысуүшінқажеттіқұжаттартізімі:

1) Конкурсқақатысутуралыөтініш;

2) жекебасынкуəландыратынқұжатнецифрлыққұжаттарсервисіненалынғанэлектрондықұжат (идентификацияүшін);

3) кадрлардыесепкеалубойыншатолтырылғанжекеіспарағы (нақтытұрғылықтымекенжайыменбайланыстелефондарыкөрсетілгенбарболса);

4) Педагогтердіңүлгілікбіліктіліксипаттамаларыменбекітілгенлауазымғақойылатынбіліктілікталаптарынасəйкесбілімітуралықұжаттардыңкөшірмелері;

5) еңбекқызметінрастайтынқұжаттыңкөшірмесі (барболса);

6) "Денсаулықсақтаусаласындағыесепкеалуқұжаттамасыныңнысандарынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыДенсаулықсақтауминистрініңміндетінатқарушының 2020 жылғы 30 қазандағыҚРДСМ-175/2020 бұйрығыменбекітілгеннысанбойыншаденсаулықжағдайытуралыанықтама (Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде 21579 болыптіркелген).

7) психоневрологиялықұйымнананықтама;

????наркологиялықұйымнананықтама;

9) Ұлттықбіліктіліктестілеусертификаты (бұданəріҰБТ) немесепедагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердіңбіліктіліксанатыныңболуытуралыкуəлік (болғанжағдайда).

10) Соттылығыныңболуынемесеболмауытуралыанықтама

11) 11-қосымшағасəйкеснысанбойыншапедагогтіңбоснемесеуақытшабослауазымынакандидаттыңтолтырылғанБағалаупарағы + портфолио

Конкурстыөткізумерзімі:

27.09.2022 – құжаттардықарауЕскерту: жоғарыдааталғанқұжаттарсәйкескелмесеконкурсқақатысаалмайды.

Мекен-жайы: Түркістанқаласы, С.Қожанов46

Почталықиндекс: 161225

Почта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Телефон: 3-19-44

Түркістандағы NIS-те «Берік отбасы» жобасы басталды

 

Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі ауқымды жобалардың бірі -  «Берік отбасы» жобасы.Аталмыш жоба Түркістандағы NIS-те де бастау алды. 35-тен астам елде өз тиімділігін дәлелдеген «Берік отбасы» халықаралық жобасы 2018 жылдан бері Назарбаев Зияткерлік мектептерінде жүзеге асырылуда.

Жоба мақсаты – адам өміріндегі ең маңызды құндылықтарға – отбасы құндылығын сақтауға, ата-аналарға/қамқоршыларға балаларына қолдау көрсете білуді, күн тәртібін бұзбай, бала тәрбиесімен айналысуға икемдеуді, сонымен қатар балалардың болашаққа деген сенімін арттырып, олардың ата-анасымен жақсы қарым-қатынас орнатуына жол ашу, жасөспірімдерді күйзеліспен күресуге және құрдастары тарапынан болатын қысымды жеңіп шығуға тәрбиелейді.

Бағдарламаның негізгі басты кейіпкерлері Зияткерлік мектептің жаңа мүшелері 7-сынып оқушылары және олардың ата-аналары. Жеті бөлімнен тұратын жобаның алғашқы бөлімі «Махаббат пен шектеу» тақырыбында жүргізілді.

Бірінші бөлімнің алғашқы сағатында ата-аналар мен оқушылар бөлек кабинеттерде орналасып тренер фасилитаторлармен бірге бағдарламаның мазмұнымен танысып, тапсырмалар орындады. Ата-аналармен жұмыс жасауда тренер ретінде мектеп психологы Жанна Арынбаева Маратқызы мен фасилитатор ретінде педагог-куратор Жанар Алтыбаева Аманқызы жобаның мазмұны және әдіс-тәсілдерімен таныстырды. Ал оқушыларға тренер болған педагог-куратор Іңкәр Болатқызы мен фасилитатор Алима Үсенқызы бағдарламаның алғашқы бөліміндегі негізгі тақырыптар жайлы жалпылама сипаттама беріп, пікірталастар өткізіп, сергітетін ойындар ойнатып, арнайы жаттығуларды орындатты.

Бірінші сессияда бағдарлама туралы ақпараттармен көрнекі роликтер және өмірден алынған түрлі жағдаяттар жиналған арнайы бейнематериалдар ата-аналар назарына ұсынылды.

Видеороликтерде бейнелеген түрлі жағдаяттарды ата-аналар өз бастарынан кешкен оқиғалармен байланыстырып, қатал және қатал емес ата-ана болуда махаббат пен шектеу қоя білуде, мәселені шешу жолында өз пікірлерін ортаға салды.

Ал екінші сессияда отбасылық басқосу болып, ата-аналар тренингтен алған әсерлерін айтып, бірінші бөлімнен-ақ балалармен диалог құруға және олардың тілектері мен қажеттіліктері туралы ашық сөйлесуге мүмкіндік алғанын айтады.

 

Түркістан қаласындағы NIS пен Сарыағаш жалпы орта мектептері арасында меморандум орнатылды

Түркістан қаласындағы NIS Зияткерлік оқу ордасында  Сарыағаш ауданының №5, №32 Қасым Аманжолов атындағы, №60 жалпы орта мектептерінің директорлары мен орынбасарлары келіп, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің үздік кейстерімен тәжірибе алмасуда арнайы меморандум орнатты.

Басқосу мақсаты – Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі ғылыми және тәрбие жобаларының ұйымдастырылуы, оқу процесін жақсартуда қолданылатын білім ресурстары мен жалпы білім беру бағдарламасындағы (NIS Programme) үздік кейстермен тәжірибе алмасу болып табылады. Айта кетейік, аталмыш кездесуді өткізуге Сарыағаш ауданының мектеп директорлары ниет білдірген еді.

Жиын барысы мектеп бойынша экскурсиялық турдан кейін, тәжірибе алмасу алаңындағы отырысқа ұласты. Басқосуда мектептің миссиясынан бастап, құндылықтар, білім беру бағдарламасы (NIS Programme), оқу процесінің қалай өтетіндігі жайында мектеп басшысы Балқан Касимовтың барлық ақпаратпен қамтып өтті. Директор оқу процесіндегі күнтізбелік тақырыптық жоспар бойынша өткізілетін оқушылардың оқу сауаттылығын мен математикалық сауаттылық және жазылым дағдысын арттыруда өз бетінше білім алу және оны практикада қолдану қабілетін қалыптасыратын таңғы жиындар мақсатына тоқталып, сарыағаштық мектеп директорларына оны өткізудегі маңызын айшықтап өтті.

Сонымен қатар білім беру жүйесіндегі тәрбие жобалары таныстырылып, зияткерлерді пәндік олимпиадаларға және ғылыми жобаларға дайындау барысы жайлы да мектеп ұстаздары өз тәжірибесімен бөлісті.

Сарыағаш ауданының мектеп директорлары білім сапасын арттыру, оқу бағдарламасы мен жоспарларын дайындауда және өз мектептерінің педагог мамандарының кәсіби біліктілігін нығайтуда NIS-тің жобалары өз септігін тигізеді деп отыр.

 

 

ШЫМКЕНТТЕГІ № 8 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ ЖАҢА ОҚУ КОРПУСЫ КЕЛЕСІ ЖЫЛЫ ПАЙДАЛАНУҒА БЕРІЛЕДІ

 

Шымкент қаласының әкімі Мұрат Әйтенов М.Х.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназиясында болып, қосымша салынып жатқан оқу ғимаратының құрылыс жұмыстарын тексерді. Нысан сапасын әкім бұған дейін де бірнеше рет келіп тексерген. Бекітілген өндірістік жұмыс кестесінен кешіккені үшін айыппұлдар салынып, жауапты тұлғаларға кеткен кемшіліктерді реттеуді тапсырған болатын. Қазіргі кезде барлық олқылықтар жойылып, құрылыс қарқынмен жүргізілуде. Жаңа ғимарат 1 100 оқушыға лайықталған. Одан бөлек жобада 250 орындық АКТ залы, спортзал, 20-30 мың кітап қоры бар кітапхана мен 320 орындық асхана қаралған.  Құрылысы өткен жылдың маусым айында басталған, жоспарға сәйкес 2023 жылы падалануға беріледі. Оқушыларға үш тілде білім беретін М.Х.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназиясы Шымкент қаласындағы ең көне мектеп. 2021 жылы Қазақстан бойынша үздік «100 олимпиадалық мектептер» тізіміне енген. Шаһар басшысы тек үздіктерді тәрбиелейтін білім ошағының қосымша ғимаратпен толығуы білімді жастардың артуына жол ашатынын айтып өтті. Тілге тиек етейік, Шымкент қаласында 2022-2023 оқу жылында мектеп саны 20-ға артып, 223 мектепте 242 525 оқушы мен 19 534 педагог оқу-тәрбие жұмысын бастады. Жалпы, Шымшаһарда өткен жылы 25 мектеп пайдалануға берілген. 2022 жылы 34 мектептің құрылысы жүргізілсе, соның 20-сы  жаңа оқу жылында пайдалануға берілді. Нәтижесінде үш ауысымды мектептер саны 9-дан 5-ке дейін, ыңғайластырылған мектеп саны 4-ден 3-ке дейін азайды. Ал 2023 жылы қалада үш ауысымды мектеп мәселесі толығымен шешіледі. Айта кетейік, Мемлекет басшысы білім беру жүйесіндегі орын тапшылығын жою мақсатында елімізде 2025 жылға дейін 1000 мектеп салуды міндеттеген. Оның оннан бір үлесі Шымкентке тиесілі.

ТҮРКІСТАН МЕКТЕПТЕРІНЕ ПОРТАЛ АРҚЫЛЫ ЖҰМЫСҚА ТҰРАДЫ

 

Түркістан қаласы адами әлеуетті дамыту бөлімі «№28 мектеп-лицей» КММ 2022 – 2023 оқу жылына педагогикалық кадрлар қажеттілігіне https://jumys.snation.kz порталында конкурс жариялаған болатын. Бүгін сол https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша конкурс нәтижесін  жариялағалы отырмыз. Осы конкурс нәтижесі бойынша жеңімпаз деп танылған үміткерлер 14.09.2022 күні сағат 10:00 де мектепке келіп, комиссия төрағасымен жолығуларыңызды сұранамыз. Осы конкурсқа жалпы қатысқан үміткерлер конкурс бойынша және конкурс нәтижесі бойынша айтар пікірлеріңіз болса, келіспеушілік тұстарыңыз болса 16.09.2022 күні сағат 15:00 де мектепке келіп, комиссия төрағасына жолығуларыңызға болады!

Төменде конкурс нәтижесін және бұйрық мәтіндерін жариялаймыз:

1. №51568 бос орыны (қазақ тілі мен әдебиеті пәні) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Асылбекова Гулбану Джаксибековна жеңімпаз деп танылып, Есенбаева Турсунай Смаиловна резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.

2. №51569 бос орыны (Ағылшын тілі) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Жупарбекова Жансая Бейсенбаевна жеңімпаз деп танылып, Құралбай Айым Талғатқызы резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.

3. №51570 бос орыны (Ағылшын тілі) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Абдеш Айжамал Қайратқызы жеңімпаз деп танылсын, Құралбай Айым Талғатқызы резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.

4. №51571 бос орыны (тарих пәні) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Тастанов Рысбек Сәкенұлы жеңімпаз деп, Арынбек Нұрдана Анарбекқызы резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.

5. №51572 бос орыны (бастауыш сынып) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Тасыбекова Асылзат Нұрлыханқызы жеңімпаз деп, Садикбекова Раушан Амангелдиевна резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.

6. №51573 бос орыны (математика) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Кенжебаева Гаухар Қанатқызы жеңімпаз деп, Сыздыкова Назым Кенжебекқызы резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.

7. №51641 бос орыны (ән-күй) бойынша комиссия отырысында https://jumys.snation.kz порталына жүктелген кандидаттардың құжаттары қаралып, кандидаттарың ұпайлары бойынша Шураева Акнур Камалхановна жеңімпаз деп, Қайратұлы Айдар резервтегі үміткер деп шешім қабылданды.